zaterdag 9 december 2006

Excuses

Geachte redactie van nederlands.nl,

Ik maak mijn oprechte excuses voor het insturen van mijn stukje 'Liefde'. Uw reactie ('Helaas, je inzending van 2006-12-07 19:15:01 op www.nederlands.nl is door de redactie niet geplaatst. Opgegeven reden: volgens de redactie als prozawerk niet helemaal geslaagd.') is volkomen terecht.

Ik zal dit weekend een nieuwe versie proberen te schrijven die recht doet aan uw indrukwekkende stelsel van normen en waarden.

Immer uw nederige,
Benz

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een stupide gelul....
Zoals ik bij Ep al zei heb ik op de site van nederlands.nl geplaatste prozawerken gelezen, waarvan de schrijvers/sters nog een puntje kunnen zuigen aan het werk van jou.
Aangezien dit dan weer teveel naar orale seks verwijst zal ook dat commentaar niet geaccepteerd worden als zijnde proza...

Ah, maakt niet uit, ik zet het nu op jouw blog.